Rendelj 15.000 forintért és mi álljuk a szállítás díját. 🚚

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) Balázs-Hartman Vivien egyéni vállalkozóa továbbiakban: Szolgáltató – által üzemeltetett webáruházon keresztül elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél (továbbiakban: Vásárló) között létrejövő kereskedelmi kapcsolatok szabályozási célját és a honlapon elérhető szolgáltatás használatának feltételeit tartalmazza. Azon technikai tájékoztatásokat, melyeket jelen ÁSZF nem tartalmaz a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Vásárló a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A webáruház üzemeltetőjének adatai

Szolgáltató: Balázs-Hartman Vivien egyéni vállalkozó

Székhely: 4060 Balmazújváros, Batthyány utca 121.

Levelezési cím: 4060 Balmazújváros, Batthyány utca 121.

Személyes átvétel helye: nincs

Adószám: 59866912-1-29

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-77396312

Telefonszám: +36-30 424 1741 (normál díjszabású)

Honlapcím: http://pawsomelife.hu

Vásárlói Ügyfélszolgálat adatai

Levélcím: 4060 Balmazújváros, Batthyány utca 121

E-mail: info@pawsomelife.hu

Telefon: +36304241741

Tárhelyszolgáltató adatai

Cégnév:  Sybell Informatikai Kft. 

Székhely: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/B

Email: hello@sybell.hu

Telefon +36 1 707 67 26

A http://pawsomelife.hu  webáruház használatával rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt képez például az áruszállítóval kötött írásbeli szerződés, mely számára megadott adatok, információk nélkül a kiszállítás nem lenne lehetséges.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre. A felhasználó weboldalon tett látogatása során automatikusan begyűjthetők a látogatásra vonatkozó adatok, a honlap domain nevei, a kereső, az operációs rendszer típusa, az IP cím, a felhasználó azonosítója, a böngésző azonosítója, és egyéb információk, melyeket a http protokoll továbbít.

Jelen ÁSZF értelmezésére, illetve az itt nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A Szolgáltató Magatartási Kódexnek nem veti alá magát.

Általános Szerződési feltételek elfogadása és Regisztráció

A Vásárló az Általános Szerződési Feltételeket a honlap használatával, regisztrációval automatikusan elfogadja. A vásárlás lebonyolításához nem szükséges regisztrálnia a Vásárlónak, azonban a vásárlás megkönnyítése érdekében lehetőség van rá. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt található adatlap kitöltésével saját adatlap készíthető, melyben található ÁSZF elfogadása kötelező. A regisztráció megkönnyíti a vásárlást, adatai lementésre kerülhetnek és lehetőség van a rendelés státuszainak nyomon követésére.

A Vásárló és a Szolgáltató között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a webáruház ezt nem iktatja, azonban a szerződés teljesítését követő 5 évig megőrzi, így az utólag hozzáférhető.

A rendelés menete, a szerződéskötés lépései

Az áru bemutatása

A webáruházban minden áru képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását, és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek kismértékben eltérhetnek a képen látottaktól.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely minden esetben Forintban kerül meghatározásra, és az áfát tartalmazza. A termék vételára nem tartalmazza a kiszállítás összegét, kivéve, ha ez a végső fizetési oldalon máshogy nem olvasható. A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja. Árváltoztatás esetén a megrendelt árut a rendeléskori áron szállítjuk. Abban az esetben, ha például esetleges rendszerhiba vagy egyéb kimaradás miatt – hibás ár kerül a webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, például a termék közismert, általános piaci értékétől jelentősen eltérő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a téves áron szállítani, hanem felajánlhatja a tényleges áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

A webáruházban olykor akciókat kínálunk, az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével. Az akciós áruik esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart.

A vásárlás menete

A megvásárolni kívánt termékeket a Vásárló a Kosárba helyezés után tudja megrendelni, melyet a terméklistában a terméken megjelenő Kosár ikon segítségével tehet meg, vagy a termék adatlapon a Kosárba teszem gomb segítségével. Ezt követően mód van újabb áruk kiválasztására és kosárba helyezésére, a kiválasztott áruknak a kosárból való eltávolítására, vagy a vásárlás véglegesítésére és a rendelés feladására.

A vásárlás/regisztráció során meg kell adnia a következő adatokat:

Személyes adatok:

  1. vezetéknév,
  2. keresztnév,
  3. e-mail cím,
  4. telefonszám.

Számlázási/szállítási adatok:

  1. név,
  2. adószám (cégek esetén)
  3. lakcím/székhely cím, azaz
  • utca, házszám,
  • kiegészítő adatok: pl.: emelet, ajtó, egyéb.
  • város,
  • irányítószám,

A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, a listából árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vevői adatokat. Amennyiben a Vásárló a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelése feladásával azt véglegesíti.

Visszaigazolás

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld a Vásárló által megadott email címre arról, hogy megkaptuk a rendelését és a feldolgozás folyamatban van. A visszaigazoló email csak azt igazolja vissza, hogy a megrendelése a webáruházon keresztül beérkezett a Szolgáltatóhoz. Ez a visszaigazolás nem minősül a Vásárló ajánlata elfogadásának.

A Szolgáltató a megrendelés beérkezését követő legkésőbb 48 órán belül a Vásárló által megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben külön visszaigazolja, és az adásvételi szerződés ezzel jön létre. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelt áruk és azok árainak felsorolását, a Vásárló által megadott nevet, szállítási címet, a szállítási költséget és a megrendelés nyilvántartási számát. A megrendelés elküldésével  tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és ezen nyilatkozata a webáruház visszaigazolása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a Vevő mentesül az ajánlattételével kapcsolatos kötelezettsége alól.

Fizetés

Webáruházunkból megrendelt terméket – amennyiben személyes átvétel nem lehetséges – a Szolgáltatóval szerződésben álló futár kézbesíti házhoz szállítás útján. A fizetés készpénzzel és utánvétellel történik, melyet az áru átvételének időpontjában kell a kézbesítő futárszolgálat részére teljesíteni.

Szállítás

Az áruk szállítási címre történő kézbesítését a Szolgáltatóval szerződött, és a Vásárló által kiválasztott szállító cég végzi. A szállítás várható időpontjáról a Szolgáltató a Vásárlót értesíti.

Elállási jog

A Webáruházban történő vásárlás a távollévők között megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződés megkötésére a Szolgáltató (eladó) és a Vásárló egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor, így a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, illetve az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve alapján elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a fogyasztót. Az elállási jog alapján a Webáruházban történő, rendelés leadásával megkötött szerződéstől a jogszabályi felhatalmazás alapján a fogyasztó indokolási kötelezettség nélkül elállhat, és a termék visszaküldésével a Szolgáltatótól kérheti a kifizetett összeg visszatérítését. A Vásárló az elállási jogának gyakorlására irányuló nyilatkozatát a termék átvételétől számított 14 naptári napig teheti meg. Az elállási szándékot a Vásárló a weboldalon található levelezési címre vagy e-mail címre megküldött, megfelelően kitöltött Elállási nyilatkozat megküldésével, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Elállás esetén a Vásárló köteles a terméket a saját költségén a Szolgáltató részére legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni (postára adni), a Szolgáltató pedig köteles legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül a Vásárló által kifizetett teljes összeget visszatéríteni, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költséget is (pld. szállítási-, csomagolási díjat is). A termékben keletkezett, nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli. A Szolgáltató visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és egyéb teljesítés során felmerült költségeit, ameddig a Vásárló nem szolgáltatta vissza a részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta annak visszaküldését. A Vásárló szabályszerűen gyakorolt elállási jogának gyakorlása esetén a Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyezően téríti vissza. Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Kellékszavatosság, termékszavatosság

A Vásárlónak a megvásárolt termékkel kapcsolatos kellékszavatossággal, termékszavatossággal illetve jótállással kapcsolatos jogaira és kötelezettségeire a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159-6:174 §-a az irányadó az alábbiak szerint.

Kellékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.

A fogyasztónak nem minősülő Vásárlóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést a fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

A fogyasztó közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával).

Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a fogyasztó felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni.

A teljesítéstől számított 1 év eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet 2021. január 1 napjától hatályos módosítása szerint a Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton, vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az előző bekezdésben meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként a fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni.

A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős.

A fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető,vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jótállás

Jótállás esetén annak időtartama alatt a Szolgáltató a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállás a Felhasználónak jogszabályból eredő jogait nem érinti. A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Fogyasztóval kötött szerződés keretében eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettség terjed ki, amely jótállás időtartama egy év. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre a Korm. rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a Szolgáltatót megillető jogok a szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a Fogyasztóra. 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítésének szabályai

Ezen pont alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell. Fogyasztót az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján megillető kötelező jótállás esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:

1) A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek azzal, hogy a jótállási jegy Fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. 

2) A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. 

3) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani, ha pedig a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik. 

4) Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. 

Fogyasztó által érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:

A fogyasztó szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. 

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  • a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
  • a fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
  • a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, 
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását, 
  • szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
  • a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát (ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a fogyasztót) 
  • az eltérés indokát, ha a Szolgáltató szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, 
  • a tájékoztatást arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A Szolgáltató a szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátja, valamint azt három évig köteles megőrizni.

A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Kijavításra vagy a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében veszi át a Szolgáltató, amely elismervényen feltünteti

  • a fogyasztó nevét és címét,
  • a dolog azonosításához szükséges adatokat,
  • a dolog átvételének időpontját, továbbá azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti.

Panaszügyintézés módjai

Szolgáltató célja, hogy a megrendeléseket megfelelő minőségben, a fogyasztó teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a vásárlás során kérdése lenne, probléma merülne fel, azt a lenti elérhetőségeken jelezze. A fogyasztó panaszait a lentiekben megadott elérhetőségeken fogadja a Szolgáltató. A megjelölt üzletben szóbeli panasz tehető, melyet Szolgáltató lehetőség szerint haladéktalanul kivizsgál.

Szolgáltató elérhetőségei panaszügyintézés esetén:

Panaszügyintézés helye (személyesen): …………………………

Levelezési cím: 4060 Balmazújváros Batthyány u. 121.

E-mail cím: info@pawsomelife.hu

Web: http://pawsomelife.hu

Telefon: +36304241741

Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

  1. a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
  2. b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a 30 napon belül érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

A fogyasztó a panaszának esetleges elutasítása esetén a lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat további panasszal az alábbi elérhetőségen:

Web: https://www.kormanyhivatal.hu/hu

Továbbá fogyasztói jogvita esetén a Vásárlónak lehetősége van panaszával, illetve annak kivizsgálásával kapcsolatban a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulni az alábbi elérhetőségen:

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710
Fax száma: (52) 500-745
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu;

A Békéltető Testületek országos listája, elérhetőségei az alábbi linken érhető el:

https://bekeltetes.hu/udvozlo

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a Vásárlók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Shopping Cart
Scroll to Top

Woofmas! boxok

Nincs ötleted mit adj kutyusodnak karácsonyra? Mi segítünk! Válassz kedvezményes összeállításainkból!